Nane Şekeri
Hep diyet hep diyet olmaz ki. Biraz da eğlenelim. Maalesef son zamanlarda eğlence anlayışım değişti.Sebeb imkanlarım. Evimizde yapılması gereken bir ton ev işi olması ve bizim bir gündelikçi kadınımızın olmaması. Mutfağım 10 senenlik bulaşık makinası yok 15 aydır bulaşık elde yıkanıyor. Belçika'da ki kiralık evdede bulaşık makinası yoktu. Ütüden hiç hoşlanmam şimdi yapmak zorundayım.4-5 saatimi yiyor bu meret. Evimizde hala (eylül ayından beri banyomuz inşaat halinde çatıda merdiven boşluğuna duş astık onda duş alıyoruz) tadilat var. Dolayısı ile hala koliler açılmamış halde bekliyor. Kimi odalarda birleştirilmeyi bekleyen mobilyalar var.Ki bazılarının birleştirilmesini bile istemiyorum. Eşyalarımız çok eski bazıları milletten vakti zamanında toplanmış bazıları ikinci el kesinlikle tarzım değil. Uyum yok bu tip şeyler beni yoruyor.Varlık içinde yokluk.
Allahtan ev işleri de kaloriden sayılıyor:) İşe iyi tarafından bakalım.
Bütün bunları geçtim. Artık kuaföre öyle İstanbul'daki gibi gidemiyorum.Boyamı kendim yapıyorum kesim hala bekliyor İstanbul'a gider gitmez ilk ziyaret Kuaföre :) Manikür pedikür yok. Başka gerekleri yazmıyorum bile. Çok bakımsızım ben burda :( Bu da moralimi bozuyor.
Bugün kendime bakım yapmaya karar verdim. Manikür pedikür cilt bakımı ... Biraz rahatlıyalım canım:)
Birde günlük işlerimin yanısıra yemek pişirmem lazım ki hafta içi sıkışmayayım :)
Saçlarım çok kötü gözüküyor. İri dalgalarım cadı gibi oldular.Tam seyirlik.
Etiketler: edit post
0 Responses