Nane Şekeri
Cildiniz öncelikle beslenmeniz,hava koşulları,stres vb sebeblerden etkilenir. Cilt Bakımını hergün düzenli yaparsanız sağlıklı bir cilde sahip olmamanız içten bile değil. Cilt bakımı ile ilgili okuduğum kitaplardan ve gittiğim Workshoplardan öğrendiğim en önemli şey Sabun kullanmak cildinizi kurutuyor PH ile ilgili bir durum. Cildinizin tipine göre bunu belirlerken bir kağıt mendil alın yüzünüze bastırın 1 dk kadar bekleyip kağıt mendili kaldırın tüm mendilde yüzünüzdeki yağ geçti ise Yağlı bazı yerlerde yağlı izler var ise Karışık belirgin izler yok ise Normal hiç iz yok ve gerginlik hissi var ise Kuru bir cilde sahipsiniz. Bazen hava ve hayatınız cildinizi etkilediğinden Normal olan cildiniz acil neme ihtiyaç duyabilir. Cildinizi en iyi siz bilebilirsiniz der Bobbi Brown. Aynaya bakıp siz karar vermelisiniz ne tip bir bakım uygulamanıza.
Ben kıştan çıkmaya başladığımız şu günlerde cildimin gevşek olduğunu göz burun ve ağız çevremde kuruluğu hissediyorum.
Öncelikle Peeling ile başlıyorum. Piyasada çok çeşitli peeling kremleri jelleri ve maskeleri bulabilirsiniz. Hatta evde kendiniz bile yapabiliyormuşsunuz. Bakınız.
Ben siyah noktalardan çok şikayetçiyim Yulaf en iyi yardımcı bu konuda. Daha önce cilt bakımı yaptırırken Estetisyen bana kendi yaptığı Yulaf maskesini uygulardı. Şimdi Body Shop un Honey&Oat maskesini kullanıyorum.Gerçekten iyi bir ürün.
Öncelikle 15 dakika buhara tutuyorum yüzümü ardından bir köpüklü yüz temizleme kullanarak yıkıyor ve bu maskeyi uyguluyorum.Maskeyi temizledikten sonra nemlendirici bir maskem var onu sürüp bekliyorum 10 dk sonra hala kalan var ise pamuk ile siliyorum. Tonik ki alkol içermiyor silip nemlendirici kremi sürüp bitiriyorum.
Gözlerim için şu göz altı torbalarına yapışan bantları ve jel bir maske kullanıp göz kremi ile tamamlıyorum. Bazen buz dolabında beklediğim göz pedlerini koyuyorum inanılmaz bir his. Aynı hissi fazla kalın kesmediğiniz soğutulmuş salatalık dilimlerinden de alabilirsiniz.
Siyah noktalar için Nivea'nın bantlarını kullanıyorum. Kolay işi derler ya o bantlarda öyle.
Bütçenize göre ürünler bulmak çok kolay çünkü değişik firmalara ait değişik fiyatlarda size hitap edebilecek bir ürün yelpazesi bulabilirsiniz ayrıca maskeler dediğim gibi artık evde de yapılabiliyor.Bunun dışında tüm dermatogların üstüne basa basa söylediği cildin nemlendirilmesi olayını ciddiye alıp mutlaka nemlendirici kullanmalıyız.
Etiketler: edit post
3 Responses
  1. Kiyoki Says:

    canım sayende bende öğreniyorum ne mutlu:)burda olmasan da ,arada mesafeler olsa da içimde öyle yakınsın ki ,yakında kavuşacağız


  2. CANIM NE GUZEL YAZMIŞSIN DERGILERDEKI GIBI COK HOSUMA GITTI CANIM SAGOL VALLAHI ...


  3. Nane Şekeri Says:

    CANLARIM SIZLERE BILGI VERMEYE DEVAM EDECEGIM DAHA GUZEL VE DAH RESIMLI ORNEKLERLE :)