Nane Şekeri

Uzun zamandir planladigim ama bir turlu yapmadigim hareket programimi dun 23.00 sularinda *Hollanda saati ile* uygumaya koydum. Wii 'nin uzerinde tepinmem ve yuvarlanmam yetmezmis gibi traji komik pilates maceram basladi.
Evet bir gun kendimi videoyaya almayi planliyorum. Ibreti alem :)
Ilk kez pilates calisan biri icin kendimi basarli sayiyorum. Evet maalesef Ebru kadar fit degilim* ki olmak ister miyim orasi tartisilir.Hatun sanirim 0 beden altini icat etmis son hali ile. Ancak calismasi gercekten iyi farkli hissediyorum kendim gun asiri yani haftada uc gun bu program ile calismayi planliyorum.
Isinma ile Pilates ile ilgili veriyor bu calismasinda ardindan egzersizlere geciyor.
Anlatimi fena degil ama bazen kopukluk varmis gibi geliyor ziro o kugu gibi salinirken ben karaya vurmus balina misali debeleniyorum. Birde o pilates topu var ki allahim nasil birsey o. Bir kere uzerinde otururken kayip dusmemin disinda cok sukur bir kazam olmadi.




Ayrica kardesim beni ziyaret ettiginde Wii'nin My fittness couch programini almistim gecen haftadan beri cok kisa surelerlede olsa uyguluyorum. Vucudum cok ham anca duzene alisir diye dusunerek aza tamah ediyorum.
Wii deki my fitness couch da uzun bir bilgi girisi gerekiyor maalesef olcu pound feet yani abd olculeri. Benim GNC nin vucut mezurasi saolsun tum olcumlerimi feet inch cinsinden yazabildim. Kilo ile bilgiler icin internetten converter yardimi aldim.
1 ay sonra tartilip olculerimi tekrar alip girince bana gelisim raporu verecegini soyledi.

Wii Fit teki manyak gibi sizi ti-ye alip sizinle dalga gecmiyor.Sizi esinizle yada wii fiti kullanan diger kisi ile (ortak kullanimlar icin) birbirinize karsi doldurmuyor.

Eglenceli ve asla bir program digerine benzemiyor.Cesitlilik mevcut muzik olsun ortam olsun en onemlisi egzersiz gruplarini cok iyi isliyor.

Sonuclar bir ay sonra burada efendim beklerim :)
Etiketler: edit post
3 Responses
  1. Anam canım ben dün tartıldım ekimdeki kilom sabit yuhhh
    bende artık diyeti oturttum sıra harekette, maalesef hava saçmaladığı için yürüyüş filan olmuyor. Bende bu akşam itibariyle spora başlıyorum. Ya birden canım wii de fitness yapmakla doldu. Akşam bende tepineyim biraz :)

    Bu arada 39 gün kaldı haberin olsun


  2. Kiyoki Says:

    Koptum valla okurken,benim spor hayatı da gayet başarısız bir şekle büründü,başlamadan bitti gibi bir şey,bu tempoda pek mümkün değil,vuslat baharı geçip yaza kaldı:)


  3. Nane Şekeri Says:

    Sari kuzum hic olmazsa birini becermissin :) Gayret
    Kikom senin icin hep vuslat :)